Jak to funguje

1. Výběr produktů

Nejprve začněte výběrem produktů. V detailu produktu naleznete bližší informace o produktu a případné další varianty, které si můžeme vložit do košíku. Při vkládání produktů do košíku je třeba vybrat požadovanou variantu a množství. Cena produktu je za pronájem na 4 dny.

2. Odeslání nezávazné poptávky

Po výběru produktů je třeba vyplnit kontaktní informace v košíku, zvolit typ dopravy a druh platby. Případně je možné doplnit různé požadavky a dotazy do poznámky. Odesláním objednávky se NEZAVAZUJETE k odběru zboží. Objednávka slouží jako nezávazná poptávka a musí být v minimální výši 1 000 Kč.

3. Potvrzení cenové nabídky

Na nezávaznou poptávku reagujeme zpravidla do 48 hodin, kdy Vám budou zaslány doplňující informace a cenová nabídka. Zde je stále možné objednávku upravit - přidat či odebrat poptávané produkty.

4. Vystavení zálohové faktury

Po odsouhlasení cenové nabídky Vám bude zaslána zálohová faktura ve výši 30% z cenové nabídky (vyjma poplatku za dopravu). Záloha je splatná na bankovní účet do 5 pracovních dnů. Objednávka je závazně platná až po uhrazení zálohové faktury. Záloha je NEVRATNÁ.

5. Vyzvednutí / odeslání produktů

Při vyzvednutí objednaných produktů bude oproti pokladnímu dokladu uhrazen doplatek pronájmu a kauce, jejiž výše závisí na objednaných produktech. Zboží je možné vyzvednout v Liberci či po dohodě v Mnichově Hradišti.

Při odeslání objednaného zboží dopravcem bude doplatek pronájmu požadován platbou na účet, včetně kauce, jejiž výše závisí na objednaných produktech.

Termín vyzvednutí / odeslání je na domluvě stran, vždy se snažíme vyhovět přání klientů a produkty zasílat co nejdříve.

6. Vrácení produktů

Po vrácení produktů a její kontrole bude kauce vrácena nejpozději do 3 pracovních dnů. V případě menších objednávek je zboží kontrolováni již při vyzvednutí a kauce tudíž vrácena okamžitě.